După ce în perioada 12-14 decembrie 2016, la Casa Fotbalului, membrii
 Federației Române de Fotbal au fost invitați la prezentarea unui 
proiect venit în sprijinul dezvoltării fotbalului românesc la nivel de 
seniori, zilele acestea, reprezentanții membrilor afiliați, ai 
antrenorilor, ai jucătorilor, ai mass-mediei și ai autorităților au fost
 invitați la consultări. Pe durata a trei zile, la sediul Federației 
Române de Fotbal, în prezența reprezentanților companiei olandeze 
Hypercube, o companie ce are ca scop dezvoltarea unor noi perspective, 
inovând astfel competiția și care are o exeperiență remarcabilă în 
realizarea unor schimbări competiționale, inclusiv pentru forul 
continental UEFA, CONCACAF și 9 țări din Europa, s-au discutat probleme 
cu care se confruntă cluburile de fotbal, încercând să se găsească 
soluții pentru creșterea atractivității sistemelor competiționale.
Ca urmare a adoptării “Planului strategic pentru dezvoltarea fotbalului din România 2015-2020”,
 se dorește îmbunătățirea formatului competițiilor existente, Liga I, 
Liga 2 și Liga 3. O formulă mai bună, mai atractivă, a competițiilor ar 
duce la creșterea numărului de spectatori și telespectatori, ar atrage 
noi parteneri și, astfel, ar genera venituri noi cluburilor. Pe de altă 
parte, un format adaptat realităților fotbalistice ar crește evident 
premisele performanței sportive.
Cu ajutorul companiei Hypercube, în urma strângerii de date, se vor 
găsi metodele propice de implementare. Pe baza analizelor făcute, se va 
demonstra dacă este nevoie de o schimbare și care sunt motivele ei. De 
asemenea, se va face o previziune referitoare la impactul pe care 
această schimbare îl va avea. Proiectul va continua cu alte două etape, 
urmând ca toate concluziile să fie prezentate în luna mai a acestui an.
"Se dorește un studiu aprofundat referitor la sistemul 
competițional, la nivelul seniorilor. Olandezii de la compania Hypercube
 culeg date din țara noastră, date pe care le primesc de la federație, 
fie de la cluburi, fie de la autorități sau mass-media, pe care le vor 
folosi la exprimarea unui punct de vedere referitor la formatul nostru 
competițional, venind bineînțeles cu propuneri de schimbare, dacă e 
cazul. Este vorba despre date de ordin financiar, informații legate de 
așezarea populației în România, informații care țin de numărul de 
spectatori și telespectatori din ultimii ani, informații referitoare la 
orele când românii se uită la televizor și multe altele"
Felix Grigore, Manager Competiții FRF
 
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu