Cupa Tymbark Junior stabilește un nou record la numărul de elevi 
înscriși într-o competiție de fotbal pentru copii: peste 118.000 de 
elevi din întreaga țară, cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani, au intrat
 în competiția pentru câștigarea marelui trofeu. Este pentru prima dată 
când un turneu de fotbal dedicat copiilor capătă o asemenea amploare în 
România. La jumătatea lunii ianuarie s-a dat startul fazei pe 
localitate, elevi din toată țara, fete și băieți, continuând lupta 
pentru trofeu. Cupa Tymbark Junior se desfășoară la nivel național și 
este organizată de Federația Română de Fotbal în parteneriat cu 
Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice. Partenerul 
oficial al competiției este Tymbark Maspex România prin brandul Tymbark.
După încheierea etapei pe localitate, elevii se întrec în faza 
județeană, care se va desfășura în luna martie, apoi în faza zonală și 
în finalele Cupei Tymbark Junior.
Recordul la numărul de echipe înscrise este deținut de București cu 
1.563 de echipe, însumând un total de 15.768 de elevi.  Capitala este 
urmată de județul Dâmbovița, cu 1.200 de echipe însumând 12.508 de elevi
 și de județul Vrancea cu 882 de echipe însumând 8.864 de elevi 
jucători. La mică distanță urmează județele Dolj, Iași, Neamț.
“Rezultatele de până acum ale acestui proiect confirmă nu
 doar succesul inițiativei și cel organizatoric, ci întăresc o 
convingere care fundamentează activitatea noastră: fotbalul și 
performanța au viitor în România, depinde doar de noi să asigurăm cele 
mai bune contexte competiționale și instituționale pentru copiii noștri 
talentați”, a declarat Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal.
„Mă bucur că previziunile Federației Române de Fotbal 
privind numărul de elevi înscriși în Cupa Tymbark Junior au devenit 
realitate. Este important ca mesajul și susținerea noastră pentru 
practicarea fotbalului și a sportului în general să ajungă la cât mai 
mulți copii. Considerăm că, prin sport, copiii se pot dezvolta sănătos 
și li se pot crea caractere frumoase. Tocmai de aceea Tymbark susține 
această inițiativă și dorește tuturor elevilor mult succes în 
competiție”, a declarat Krzysztof Grabowski, Președinte Tymbark Maspex România.
Cupa Tymbark Junior are două componente, una pentru echipele de 
băieți și una pentru echipele de fete, și este structurată pe grupe de 
vârstă, după cum urmează: grupa de vârstă U8 - în care se pot înscrie 
elevii din clasa pregătitoare, clasa I și a II-a, grupa de vârstă U10 - 
în care se pot înscrie elevii din clasele a III-a și a IV-a și grupa de 
vârstă U12 - în care se pot înscrie elevii din clasele a V-a și a VI-a. 
În cadrul etapei zonale (băieți și fete), meciurile se vor disputa în 8 
zone geografice ale României. Meciurile vor fi programate astfel încât 
să nu fie perturbat programul de studiu al elevilor.
”Cupa Tymbark Junior reprezintă o ocazie extraordinară 
pentru cei mici de a-și pune în practică pasiunea într-o competiție 
adevărată care le oferă șanse reale pentru a fi remarcați, dincolo de 
orele de sport din școli. Este o modalitate prin care își pot confirma 
talentul, testa limitele și cizela spiritul de competiție, atât de 
important în traseul unui campion”, a declarat Petrică Bărbieru, profesor Educație Fizică, Școala Gimnazială nr. 162, București.
Campionatul de fotbal Cupa Tymbark are o experienţă de 17 ani, fiind 
organizat în Polonia de către Federația Poloneză de Fotbal. Din 2007, 
sponsorul principal al tuneului este brandul Tymbark, parte a Grupului 
Maspex Wadowice. Turneul se desfăşoară în Polonia sub denumirea „Cupa 
Tymbark. Din curtea şcolii pe stadion!” şi este, practic, cel mai mare 
campionat de fotbal pentru copii din Europa, însumând, în cei 17 ani de 
când se desfășoară, peste 1,5 milioane de copii participanţi din toată 
țara, cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani. La cea mai recentă ediţie a 
turneului, finalizată în luna mai 2016, au participat peste 320.000 de 
elevi din clasele primare (fete şi băieţi) din toată Polonia.
Despre Tymbark Maspex România
Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa din România şi un portofoliu vast 
de produse, compania Tymbark Maspex România este unul dintre cei mai 
cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi 
băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate.
În prezent, Tymbark Maspex România deţine pe piaţă branduri 
cunoscute: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare - Tymbark, Tedi, Ciao,
 Figo; produse făinoase - pastele Arnos; produse instant - La Festa 
Cappuccino, HotChocolate La Festa, La Festa 3in1; dulciuri şi snacksuri 
dulci şi sărate - Salatini, Salatini Junior, Rollini d’Oro, Hatz, fiind 
lider de piaţă în România, pe segmentele JNSD, cappuccinno şi sărăţele.
Începând cu luna martie 2016, odată cu finalizarea procedurilor de 
preluare a companiei Rio Bucovina - unul dintre cei mai mari mari 
producători de apă minerală naturală din România - portofoliul companiei
 s-a extins spre un nou segment de piață: apă minerală naturală plată şi
 carbogazificată.
Piaţa de desfacere pentru Tymbark Maspex România este reprezentată 
atât de România, cât şi de principalele țări în care sunt exportate 
produsele: POLONIA, Bulgaria, Moldova, Spania, Cipru, Germania, Serbia, 
Italia, Marea Britanie, Ţarile Arabe.
 
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu